tirsdag 11. februar 2014

Belønninger -januar og februar

For å holde på min nye sunne livsstil trenger jeg motivasjon, derfor har jeg laget meg en avtale med meg sjøl om et belønningssystem. Det er rasende enkelt og fungerer som bare det foreløbig. Det går ut på at jeg kan kjøpe  meg en trenings- eller kostrelatert ting hver måned, så lenge jeg er "flink". 


Januar-belønning




Årets første belønning, "mosjonsbånd" fra Clas Olson. Året startet med ett brak, særlig på treningsfronten. Dette er supert, det er ikke alltid vær, føre, tid og humør tilsier at det passer å ut å gå tur. Nå er det ingen unnskyldninger, ingen problem! Det blir nok ikke like dyre ting fremmover, denne var ekstrem da...


Februar-belønning



Denne måneden var det en litt mindre og rimeligere, men likevel viktig ting som sto på ønskelista mi. Nemlig ei ny treningsmatte! Den jeg hadde var veldig tynn, utslitt og moden for oppgradering. Er veldig fornøyd med månedens handel på treningsfronten. 

Så får vi se hva det blir fremmover av belønninger. Jeg har noen "ønsker" , bl.a. bedre sko til mosjonsbåndet og innetrening generellt, kanskje noen nye treningsdvder, som zumba, catslide osv...

Så nå er det bare å gnu på videre!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar