mandag 10. februar 2014

★ Helgas begivenheter ★

Helga er akkurat over og den nye uke er kommet et lite stykke på vei allerede. Håper du hadde ei fin helg? Vår var egentlig ganske begivenhetsrik, med familiekos, morsdag og masse moro. 




Årets morsdag var virkelig vellykket, fra begynnelse til slutt vil jeg si. Dagen startet med Jenny-kos og gaven fra henne (og pappa`n), som var en mjuk og god pysj til mutter`n (meg;)). Deretter var det mere Jenny-kos i mellom baking, dusjing og ordning til vi skulle til mommo & bessfar (min mamma og pappa). Vi hadde med oss pakke, blomster, sjøltegna kort fra både meg og lillesnupp, og ei lavkarbo gulrotkake, foruten at jeg sjølsagt hadde med håndarbeidskurven og ;) Den er jo alltid med... 
   Vel fremme der fikk vi levert over gavene vi hadde med, og trur du ikke jeg fikk enda en også?!? Mamma strikket trekk til telyslykter og til julegaver, de er jo sååå fiiine!!! Og jammen fikk vi tre døtrene en hver i morsdagsgave fra henne og våre respektive småtroll! Jeg bare elsker den på alle måter, og lykta har allerede fått plass på stua. 




I flere dager og særlig netter har Jenny-mor vært urolig, utilpass og ikke sovet så godt. Det er jo ikke så rart, jeg fant ut på fredagskvelden at ettåringen vår har fått sin første tann!!! HIPP HURRA! Jenta vår holder virkelig på å bli stor jo! 
   Ellers er det nå full rulle fra morgen til kveld (med mindre hun hviler), det går stadig fortere fremmover på gulvet. Hun bruker bena som hjelp mens hun drar seg fremmover på magen. Hun jager katten og "hjelper" gladelig til med alt vi foretar oss. Å henge opp klær til tørk er plutselig ikke så lett, det trengs en del klesklyper hvertfall ;). 

~ ♡  ♡~

Nå er det strax på tide å starte på kveldsmaten, så vi blogges senere. 

Knuseklemmer og siklesusser
fra Jenny & Ingrid

... damene ruler...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar