mandag 24. februar 2014

☆ MANDAG ☆

-Ei ny uke er i gang, 
det er mandag...

Min mandag har vært lang og innholdsrik, 
jeg har rukket mye selv om stress har vært et fremmedord. 




Jeg har endelig fått testet ut noen flere oppskrifter fra bloggen til Kamilla, som jeg lenge har hatt lyst til å prøve. Fra før av har jeg laget Granolaen og julemuffinsene hennes, og nå var turen kommet til mandelsmør og kylling-leverpostei. -Ingen av delene var veldig vanskelig, og som all maten til Kamilla, smakfullt, enkelt og sunt! Det kan ikke bli særlig bedre enn det, vel? 
   Mandelsmøret er blitt skikkelig testet ut nå i kveld. 
-Etter zumba på skola og dusj ble det grovbrød med smør og mandelsmør, og et glass biola jordbær. 

-NAM!!! 

Mandag er virkelig i ferd med å bli min favoritt-dag i uka. Ikke så rart egentig, det er starten på ny uke, veiedag for meg, pluss zumba! Denne ukas veiedag var en veldig positiv opplevelse forresten. Jeg går ikke veldig fort ned i vekt, men sakte men sikkert. Jeg synes det er viktig å tanke at man endrer livvstil fremfor å gå på slankekur. Da kommer kanksje resultatene litt saktere, men blir mer varige da. I dag så jeg ett nytt tall forrerst på vekta! Et tall jeg ikke kan huske sist jeg så der, det må være sju-åtte år siden hvertfall... -Herlig å se resultater, og herlig å føle seg piggere og mer opplagt! 

-Ha ei fortsatt fin uke! -Det skal i hvertfall jeg :) 

Mandagsklem fra Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar