lørdag 1. februar 2014

Ferdige og uferdige prosjekter...

Jeg liker best å rette blikket framover her i livet. Men når jeg er blitt så treig til å få blogget håndarbeidet mitt, må jeg også noen ganger se meg litt tilbake...





De siste prosjektene mine fra januar er fremdeles ikke montert, jeg er rett og slett skikkelig treig... Det er førstepri i februar hvertfall.. -Sjerpings! Virkelig...  
Har jo hatt litt annet å henge fingrene i og da, med deadline på fjøsprosjektet på toppen av alt. (Det gikk over all forventning, dama fra landbrukskontoret godkjente byggeprosjektet vårt (!)).

Tilbake til poenget med dette innlegget; det jeg har fått helt ferdig av strikketøy.  Jeg har strikket ett par til raggsokker i Viking sportsragg, melert grå/svart denne gangen. Helt ordinære raggsokker uten dill og dall. Fikk ikke lastet opp bildet, men så fryktelig spennende er de jo heller ikke... 
   Bildet jeg derimot fikk lastet opp er av restegarnssokkene jeg akkurat er ferdig med.  Begynte på disse for å ha et skravlevennlig strikketøy på symøtet på torsdag. Disse er superenkle, tåa-og-opp, strikket begge samtidig for å få litt orden i galskapen. Syns de ikke ble så værst, til restesokker å være. Har lagt de i gavekurven midlertidig. Er litt usikker på det å gi bort resteprosjekter, føles litt feil på en måte.. Jeg har i alle fall ikke mere smånøster med sokkegarn, og det er litt godt ;-) 

Nå skal jeg ikke begynne på noe nytt før de arbeidene jeg har på gang er ferdige. -Basta. Liker egentlig ikkd å ha så mange på en gang, får jo aldri noe helt ferdig da... ( Og ja, jeg vet det, jeg har nok sagt akkurat det samme ett par ganger før... Rart det der...) 

Men først skal det bakes og vaskes i heimen. Vi har nemlig en ettåring i huset, og det skal feires i morra ♥! 

★ Supertravel Ingridklem ★

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar