fredag 21. februar 2014

Vafler, lavkarbo så klart ...

Da jeg var på Mega for ett par uker siden oppdaget jeg at de har fått inn en del nye lavkarbo-varer, kakemixer, brødmix, vaffelmix osv fra Easy Living / Proteinfabrikken. Jeg rasket med meg litt forskjellig, dette måtte jo prøves ut! 



I dag har jeg testet vaffelmixen, tenkte å ha med meg på jobb senere i dag. -Supert med slike lettvinte bakemixer av og til, da trenger man ikke ha så mange spesial-ingredienser i skapet for å bake litt om man får lyst til det. Her var det bare å tilsette egg, smeltet smør, skyr/kesam/yoghurt og vann. Jeg hadde i litt mer vann enn det sto, syns røra ble veldig fast... -Men vaflene ble veldig gode, jeg fikk fjorten vafler av en pakke bakemix. 

Jeg har også kakemixer og glasurmix i skapet, må nok testes ut snart de og. 

Og jeg kommer nok garantert til å kjøpe vaffelmixen igjen. Vaflene er gode, lettvinte og nesten uten carber. 

-Perfekt for meg :) 



Klem fra Ingrid

-Med ønske om ei god helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar