tirsdag 14. oktober 2014

Hverdags-glimt...

Her går det i snørr og stikkpiller om dagen, både Jenny og jeg er forkjølet... Hun er nok mere sjuk, med feber og konstant rennende nese stakar...  Det blir nok ikke bhg på henne i morgen, lille sjuklingen vår.. 

-Jeg og Thomas driver og rydder på kontoret vårt, det har vært mer roterom enn kontor lenge nå, så det trengs virkelig! -Gud så mye en samler på, jeg blir helt sprø av alt det rare vi finner... Vi brenner, gir bort og prøver å bli kvitt ting på ymse vis ;)  Må ta et ruff der i morgen og, har hatt et par runder der i dag, og det hjelper men mangler fortsatt en del.. -Og så skal jeg sy litt og ordne til litt der etterhvert, så det blir koselig å være der. 

-Det blir så bra! Vi snakker stort skrivebord/arbeidsbenk og plass til både symaskin og masse stoff og andre sysaker! Gleder meg til å ta det ibruk! 

Du skal nok få se bare det blir ferdig ;) 


2 kommentarer:

  1. Ja, er det ikke merkelig hva en samler på.
    Jeg er av de som har problemer med å kaste noe. En kan jo få bruk for det....
    På nyåret har jeg lovet meg selv å ta tak i peisestua som i flere år er blitt brukt til oppbevaring av flyttelass, men er nå ferdig med det. Men akk så mye jeg selv har satt dit - og som jeg/vi ikke trenger....
    Gleder meg til å se bilde av nye kontoret deres :)
    God bedring til deg og Jenny, er liksom tida for slikt nå, men slitsomt lell...

    Klem fra Ann Elisabeth!

    SvarSlett
  2. Tusen takk :-) Godt å "høre" vi ikke er alene i den båten ;-) Gleder meg vilt til å bli ferdig, både med rydding og krim.. klem

    SvarSlett