onsdag 29. oktober 2014

Earlybird..


-Noe ufrivillig, men ja...

@-->---


Etter at jeg strammet inn lisstilsendringen min har jeg fått så mye energi, stundvis... Jeg er trøtt på kvelden, bevares... -Men så våkner jeg så innmari tiiidlig... Må på do, og blir bare liggende og stirre ut i mørket etterpå. -Tenker... 

Tenker på denne endringen jeg nå har gjort, på hva jeg skal spise denne dagen, på hvordan jeg skal få gjennomført treningen min, på julegaver, på hva jeg skal bli når jeg blir stor, Og sånn går minuttene, timene og ja.. 

-Så er det på tide og stå opp igjen.. 





-MASSE ENERGI! -MIDT PÅ NATTA! -HJEEELP!! 


For å ta det første først; hva skal jeg spise i dag? Har veldig lyst på pannekaker til middag, men skal jeg gå for de med egg og fløte, eller de med kokos... Mindre karber i den m fløte, så kanskje lurt å velge den siden lunchen min (med vaniljekesam) inneholder litt karber den og... -Ok, så blir det den første i dag. Jeg fikk meg nemlig en overrasskelse da jeg sjekka kesam vanilje for karber i går. 8,6%. Det er litt mer enn jeg kunne tenkt meg for å si det sånn... 

Treninga skal jeg ta i ettermiddag trur jeg, er ikke heeelt der nå egentlig. Og så er jeg litt redd for å vekke gullungen. Hun sover ikke så tungt sånn på morgenkvisten.. I dag blir det styrke, gleder meg egentlig til den :) Må bli flinkere til å få inn styrketreningen i hverdagen igjen. 


Nå skal jeg snart komme meg i dusjen, og begynne å forberede meg og Jenny for en ny dag :) Hun skal i bhg og jeg skal noe annet. Kan fortelle mer om det senere ;) 


-Ha en strålende fin onsdag! 

(Det skal jeg ;))




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar