lørdag 4. oktober 2014

Oktober er her!

Ny måned, nye muligheter!

-Jeg griper dem med begge hender, og er godt i gang allerede. 
Jeg er fast bestemt på å gjøre denne måneden bedre enn den forrige! Gikk ikke helt etter planen den nemlig... Æsj, jaja, det er vel bare menneskelig ;) 





Den siste uka i september strammet jeg inn og levde mer lavkarbo (slik jeg skulle hele mnd egentlig), og det funket bra! Så nå er det bare å fortsette, og prøve å få beveget litt på seg i tillegg. Denne helga har jeg fjøset, så det er ikke noe problem;) 


Min deadline for dette opplegget er JUL(!), da skal jeg ha nådd målet mitt på vekta. Det burde gå greit, er ikke så mange kg igjen, 14 uker på 6-9 kg skal være veldig mulig. Skal virkelig ikke falle av lasset og "glemme" gode rutiner nå, det vil jeg ikke... Jeg er jo "bare" et menneske, men jeg skal jobbe knallhardt for å nå målet mitt i år.  Får jobbe på for å holde motivasjonen oppe. Kjenner jo hvor godt det er for kroppen min, blodsukker, magen, huden, -alt er bedre når jeg er "flink" med hva jeg spiser. Det burde være motivasjon nok ;)




-Så "thumbs up" for oktober"

Nå gjelder det, 
under tre måneder til juul :)

xox

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar