torsdag 23. oktober 2014

Vinter!

I går kveld snødde det da jeg la meg, -og det snødde fortsatt da jeg våknet i dag! Det er skikkelig kvitt, og veldig koselig! Jeg synes det er så kos når snøen kommer, til irritasjon for noen da men... Det fins jo ikke noe bedre enn å fyre i ovn, tenne lys, drikke te, lage julegaver... -Eller ut å gå en tur, enten på bena eller ski! Det er jo faktisk laget tre km skiløype i Trysilfjellet allerede nå. -Den har jeg veeeldig lyst til å prøve ut! Får spørre gubben litt forsiktig... 


Utsikten fra syrommet i dag!
-Julegave-produksjon <3  



I dag derimot, har jeg flyttet inn på "sy-rommet" mitt. Etter sydag med bestevenninna i går (der jeg ikke ble ferdig med løperen jeg starta på) følte jeg at i dag var tiden inne for å flytte sysakene inn på kontoret. -Eller flerbruksrommet, som det jo blir. Vi hadde kontor her før, og det kommer det til å fortsette å være i ett hjørne her. Og så har Thomas snekret et kjempestort og langt skrivebord, der jeg har plass til symaskin og sånn på den andre enden. -Og så skal mølla mi også flytte inn her ganske snart. Blir godt å slippe å ha den i stua, både når jeg bruker den, og sånn ellers. Da har jeg plass til å ha noe annet der den står i dag ;) -Og det er fint å ha den på ett usjenert rom, med pc og tilgang på masse bra trenings-musikk, f.eks på trening.no... 

I morges hadde jeg ei god intervall-økt på mølla etter snuppa hadde dratt i bhg. -Med musikk fra spillelistene på trening.no og intervalløkt som er innlagt på mølla. Det passer bra for meg hvertfall, så slipper jeg å tenke på å stille inn fart og velge musikk underveis. Jeg har nemlig nok med å holde koken og ha en god, avslappet holdning i skuldrene mens jeg løper... 


Bilder fra "flerbruksrommet" skal du nok få se også. 
-Må bare rydde litt mer her først... ;) 


Ingrid-klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar