onsdag 26. november 2014

Morgen-trening...


En av de tingene jeg liker best ved å våkne tidlig
er å trene før hanen galer.
Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke gjør dette oftere,
har jo muligheten stadig vekk ;)


Gammelt bilde, men vinteren er her endelig nå :)


Det er noe eget med stillheten om morgenen,
mens resten av huset enda sover søtt...
Da klarer i hvertfall jeg å konsentrere meg bedre,
og jeg får en bedre treningsøkt på mange måter. 

I dag ble det sirkeltrening fra en dvd,
pluss litt styrke på skuldre og rygg etterpå. 
Det gjorde godt :)
Til oppvarming bruker jeg ofte ei lita zumba-økt,
da er jeg varm i alle muskler og ledd,
-det er helt sikkert ;)


Fra google


En annen skuldersenkende aktivitet 
jeg blir mer og mer gla`i
er å gå kveldstur..
Det er for meg mer avslappende 
på menge måter enn å gå tur på dagtid.

I kveld er det kor-øvelse.
Da skal jeg ut og gå igjen..
-Gleder meg :)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar