søndag 15. april 2012

Bakedag

En dag i uka her hadde jeg skikkelig bake-lyst, måtte bare bake noe. Dette noe ble til pai og Lemon Brownies. Begge var noe jeg hadde lyst til å prøve, så da passet det i grunnen bra å slå flere fluer i en smekk :) 




Pai er noe jeg har hatt lyst til å lage lenge, men det har liksom bare ikke blitt noe av... Men så kom Joker-reklama nå på tirsdag, med oppskrift og hele pakka. -Perfekt, da ble det pai til middag denne uka :) Jeg har ikke vært borti paibunn med cottage cheese i, men den ble god og mettende, så det kan nok godt hende jeg lager det igjen. Det supre med pai er jo at man kan ta på det man vil, eller det man har i kjøleskapet. Fantasien setter grensene :) 



Lemonies, eller Lemon Brownies fikk jeg lyst til å teste etter å ha sett det på bloggen "Renates Hjørne". Jeg fulgte oppskrifta hennes, men synes de ble litt rare, litt deigete, så er litt usikker på om de skal være slik, eller om jeg burde stekt dem litt til? Uansett ble de veldig gode, og med ekte sitron-smak :) 

Jeg er egentlig veldig glad i å bake, men det blir ikke så ofte dessverre... 


Klem fra Ingrid 

Ps: bildene er fra google.no... 

1 kommentar:

  1. Mmm.. Brownisen så veldig god ut! Trur je skal prøve meg på denna en gang :)

    SvarSlett