søndag 1. april 2012

Påsken er i hus

Påsken står for døra, og mange har ferie :) Selv om jeg ikke er av de heldige som har helt fri gleder jeg meg likevel. For jeg har jo litt fri innimellom, og da skal jeg bruke tiden  min på det som er påsken for meg. Det er nemlig kvalitetistid med familie og venner, sætra, sjokolade og marsipan, ski og pilke, mammas hjemmebakte pølsebrød, kort- og terningspill, og litt tid i solveggen. Det er jo ikke sikkert at alt dette blir innfridd med tanke på vær og skiføre, men kose meg skal jeg i alle fall :) 






Påskeløperen på bildene over sydde jeg til påsken i fjord 8kommer veldig dårlig frem på bildet...). Veldig enkel og grei, stoffene spiller hovedrollen. Slike har jeg lagd mange av i diverse farger og temaer. Og flere blir det vel og... 



Hekleløperen har jeg fått av ei tante, og konglene plukket jeg ute i går. Jeg angret egentlig veldig på at jeg ikke plukket kongler før snøen kom, men de tinte jo frem igjen heldigvis :) 



Håper du får en superduper påske!!! 

Klemmer fra Ingrid :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar