søndag 29. april 2012

Dill og dall...

.... Er under planlegging. Det er en og en halv måned ca til bryllupet nå, og mye som må tenkes på. Deriblant pynt, både på bord, i kirka, i lokalet, for å nevne noe. 





Dette er pynt fra et bryllup vi var i i mars, veldig fint og sjarmerende :) Selv velger jeg det litt enklere, med litt færre ting. Det er i alle fall tanken, enn så lenge, med lykter, blomster og lys. 

* Lyktene har jeg lånt "i hop", har blant annet ei sjøl. 

* Lys har jeg bestilt på Nille, synes de har mye fint sånt der. 

* Der har jeg også kjøpt noe å ha blomstene i.

* Og bordkort har jeg bestilt på Notabene, siden de ikke hadde nok inne av de jeg likte best. 

Det er en fordel å være ute i god tid, så kan det evt bestilles opp hvis de mangler noe :) Nå gjenstår det å plukke ut blomster til brudebukett og knapphull-blomster, og så er det meste av pynten til lokalet og blomster ferdig. 

-Godt for alt som er gjort!




-Vår-klem fra Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar