tirsdag 3. april 2012

Innbydelser

Siden jeg liker å holde på med mye forskjellig hobby-greier valgte jeg selvfølgelig å lage innbydelsene til bryllupet vårt selv. Jeg har ikke gjort så veldig mye scrappe-arbeider før, men man lærer jo litt mens man sitter med det. 
   
Jeg synes kakeservietter er veldig fine til mye, og har falt veldig for disse i miniatyr-utgave. De kjøpte jeg på Ting og Tang før jul en gang.. Resten av "ingrediensene" er fra Panduro, "Innbydelse"-tekstklistremerker i gull, figur-utstansere (hjerter stor og liten, pluss en som lager blader fra Elitefoto), pluss diverse ark; Ivory til bakgrunnsark, ett med rosemønster, pluss rosa , mørk grønt og vinrødt. Jeg brukte også limputer og boddeltsidig teip, pluss taperunner for å feste det hele sammen. 
   God hjelp hadde jeg også, Thomas satt og stanset ut figurer og satte på limputer, slik at jeg kunne konsentrere meg om monteringa. Og det er jo det som er den morsomme delen av arbeidet! Vi utgjorde jammen litt av et team, og det er jo bra siden vi planlegger å tilbringe resten av livene våre sammen :)


Nå nærmer det seg, 
og det begynner å bli litt mer virkelig
for oss... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar