torsdag 19. april 2012

Barnevakten...

... Det er meg! I dag har nemlig tantejenta mi på fire år vært her, og vi har ikke hatt ett kjedelig sekund :) Slike smårollinger har et veldig energinivå, og en fantasi uten grenser. Men det er litt rart med det, det er de enkle, små tingene som er mest stas. 



Siden vi ikke har leker i hus måtte vi finne på noe sjøl. Men med hennes kreativitet var ikke det vanskelig. Bland annet pyntet vi på snøhaugene i hagen, men kvist og barkebiter. Den største forestiller hunden hennes, og den minste er Kajsa-vovsen vår :) 


Ellers har vi vaska gulv, bakt boller, brettet sammen klær, spilt fotball.... Jeg husker nesten ikke alt, men jeg trur at hun hadde en like fin dag som jeg :)


Jeg håper hun kommer på besøk flere ganger, for er det noe tanter liker, så er det å ha tante-barn på besøk :) 


Varm tante-klem 
fra Ingrid


1 kommentar: