lørdag 1. november 2014

I fjøset

Jeg er ikke så ofte i fjøset som i starten, det må jeg bare innrømme. -Men det hender at jeg har en gjesteopptreden i blant ;) Som når vi veier en gang i måneden, og noen gang utenom det og.. Det er veldig koselig og innom der, hilse på, kose med og tulle med alle søtnosene "mine"...





Budeie ! 




Mjølk-kjyn:
Veslemøy, Yrja, Silma, Elfrid, Mai, Skjønne,
Mia, Fia, Dokka, 
Sorkros, Penkoll, Rosalin, Staslin, 
Georgina, Ella, Fredlin, Maigull... 

<3 




Kviger:
Litago, Høstlin, Fagerlin, Julie, Goros og Pricilla (bak).


-Skjer a??

To av kalva, Magica og Nattros...

<3 

Jeg liker egentlig best å ta bilder av dyra ute, men nå er de jo inne, så da blir bildene litt mørke og uklare... Men men. 

Fjøset er i allefall fullt av skjønne krøtter, små og store, svarte, brune, med eller uten hvitt... Snille, rampete, stae, kosete, tøysete kyr ;) 


<3 Budeieklem <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar