mandag 26. mars 2012

Det beste som fins...

Det er mange småting jeg setter stor pris på. Som for eksempel at det går an å tørke klesvasken ute igjen. Det er noe av det beste med våren, synes jeg. Klærne blir så myke og lukter så sinnsykt godt når de har fått blafre litt i vinden :) Det er også flere ting som får meg i ekstra godt humør, så her kommer ei liste over mine hverdagslige favorittsysler...


* Fuglekvitter om våren...
* Å gå barbeint over nyvaskede gulv...
* Å legge seg i rent sengetøy...
* Lukta av ny-slått gress, plen eller store jorder lukter like godt...
* Lukta av vår, våt jord, mose og skog...
* Den rene, friske lukta etter ei skikkelig regnskur...
* Kle seg godt og være ute i skikkelig regn og ruskevær...
* Tenne masse lys, ha fyr i ovnen og kose seg under pleddet mens det er skikkelig uvær ute... 







Lista kunne sikkert fortsatt i det uendelige, det er så mange ting som gjør meg glad i det daglige :) Det er ikke så mye som skal til, det er de enkle tingene som er de beste. Lukter, lyder eller følelser som vekker gode minner... -I love it :) 


Bildene er fra Google

Vår-klem fra Ingrid

2 kommentarer:

  1. Er så enig med deg atte ;)

    Lite som skal til for å føle ekte glede!

    SvarSlett
  2. Enig!!

    Takk for koselig kommentar inne hos meg:))
    Klem fra Renate

    SvarSlett