søndag 18. mars 2012

Papirshopping

Fredag ettermiddag ble det "plutselig" en impulstur til Maxi på Hamar sammen med ei venninne. Mitt ærend for turen var å få tak i papiret jeg trenger til bryllupsinvitasjonene jeg skal lage. Har lett en del etter papir i rette farger/rett uttrykk, og en by-tur var det som skulle til :) 



På Panduro fant vi papir i "riktige" farger, endelig!! Fant også noen figur-utstansere der, og noen på Elite foto. 



Så nå er jeg endelig i gang med invitasjonene, over her får du en liten smakebit av hvordan det blir. Følelsen av å endelig være i gang er helt utrolig god! Nå har elsklingen og jeg masseprodusert alle delene til fremsiden av kortet, så veien videre er ganske grei. Har ikke laget ferdig det som skal på baksiden enda, men tar en ting av gangen. Har flere prosjekter med deadline nå, så må beregne litt tid på dem også. 


Hvordan invitasjonene blir helt ferdige skal du såklart få se. Må bare lage de helt ferdige først ;) 


Med andre ord: 


~ fortsettelse følger ~

~ Ingrid ~

1 kommentar: