mandag 7. mai 2012

Tiden flyyyr....

Tiden flyr i godt selskap sies det.. Men den tar virkelig innersvingen på en når en har masse å gjøre, det vet i alle fall jeg. 

Nå er det full rulle på tre arenaer, så klesvask og annet forefallende blir det minimalt med om dagen. Men jeg må innrømme at det er herlig å ha mye å gjøre også, så lenge jeg henger såvidt med :) 




* Planene våre for gården har virkelig fått fart på seg, og det skjer masse om dagen, både med Mattilsynet, Kommunene, Innovasjon Norge, Banken.... 
 - men flott at det endelig skjer noe!

* Bryllupet nærmer seg stadig, og det er tusen ting å tenke på.
 - har skrevet bordkort, kjøpt servietter og lys, pluss noe mat (noe holder seg jo leeenge), bestilt frisørtime, sett på ringer..... 

* Sjonglerer med gammel jobb (som det blir mindre av fremmover) med ny og kjempespennende jobb! Plutselig har jeg begynt å jobbe som selger for ett firma som driver med norsk hudpleie og helsekost! Og det er utrolig spennende og arti, produktene er skikkelig bra og konseptet likeså. Kan ikke vente med å lære mer, det føles som det er denne sjansen jeg har ventet på i mange år, jeg elsker jo alt som har med hud, helse og velvære å gjøre :) 
 - kan fortelle mer om det senere ;) 


 Været har også variert mye i det siste, bildet over her er fra en av de bedre dagene, tror det var sist onsdag (guri, er det så lenge siden jeg har skrevet her inne nå?!?). Da hadde det tørket opp en del ute, så vi gikk i gang med å rake i hagen. Ikke alle var like hjelpsomme; Kajsa tenkte kun på å rulle seg i gresset, mens Tingergutten helst ville klatre i den store bjørka innved huset.  -Hver sin lyst, sier nå jeg. Jeg synes det er godt å få ryddet og ordnet opp litt ute når været tillater det. 
  
 Vi rakk ca halve plenen, så snødde det litt nå og litt da, så det har ikke blitt mer raking. Men nå er det igrunnen borte igjen, så kanskje blir vi ferdige i løpet av uka :) 



Håndarbeide har jeg ikke rukket å tenke på en gang, men har da noe oppi kurven. Så får vi se når det blir noe å se...

 (Huffameg for en tørr humor på en mandag...) ;) 


Blogges!

(Snart håper jeg)

Klemmer fra Ingrid 
med hundre baller i lufta....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar