fredag 3. februar 2012

Freaky Friday

K*A*L*D*T

Det ordet som beskriver dagen best.
-Uten tvil.


Det var 30,7- da jeg gikk til bussen i dag tidlig! Trenger jeg nevne at jeg ble ubehagelig kald i fjeset, til tross for kuldekrem og skjerf? Antakelig ikke... 


Men ei som ikke har skjønt at det lønner seg å holde på alt som varmer er Kajsa-mor. Hun røyter så mye at jeg lurer litt på om hun er helt frisk? Kanskje hun mangler noen vitaminer eller mineraler? Det var ihvertfall en skikkelig jobb å børste henne, skikkelig evighetsarbeide! Da jeg endelig var ferdig var det bare å frem med støvsugeren. Etter en runde med vaskebøtta rundt om i huset skal jeg kose meg med strikking resten av kvelden :) 

-Og fyre da selvsagt, er "bare" 23,1- nå, men blir sikkert kaldere til natta igjen. 

Fredagsklem fra Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar