tirsdag 7. februar 2012

Herlig vær

I dag har det vært kjempefint vær! Til og med temperaturen var ganske god, ikke så ofte de to tingene har klaffet så bra denne vinteren. Kom hjem ved ett, og bestemte meg fort for at dette været måtte nytes! Dermed måtte husarbeidet pent vente litt til, jeg tok heller med meg Kajsa og kameraet ut på tur :) 





Strålende sol og bare noen få kuldegrader, helt utrolig herlig etter alt det kalde og gufne været vi har hatt i vinter. Og så fint vær å ta bilder i da; sol og snø, noe av det fineste som fins utendørs:) 


-Og så masse energi jeg fikk til husarbeidet etterpå, det gikk som en lek. Kanhende jeg burde ut å gå litt oftere, så jeg får litt mer energi ;) Det er ikke tull en gang, har som mål å bli flinkere til det. 


Godt for både meg og bikkja <3

Klem fra Ingrid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar