onsdag 1. februar 2012

Onsdag med hjemmekos

Hvertfall denne onsdagen, siden jeg har min siste av fire fridager på rad. De andre tre har bare forsvunnet, så denne ville jeg virkelig nyte. Og det må jeg si at jeg har fått til også :) 



Jeg koser meg veldig når jeg er alene hjemme uten noe særlig program for dagen. Da tenner jeg gjerne lys, noe som er ekstra koselig siden det er mørkt tidlig på morgenen enda. Så ble det "God Morgen Norge" og håndarbeide denne morgenen, med fyr i ovnen og pledd over fanget i sofaen. 


Jeg fikk faktisk strikker ferdig Setesdalskofta jeg driver med (!), nå er det bare å feste endene, så kan den monteres. -Herlig! Hvis du ble litt forvirret så mener jeg den samme jeg har kalt lusekofte tidligere, har bare oppdagen hva det virkelig heter ;) 
   Og så har jeg festet endene på disse raggsokkene som nylig ble ferdige, godt å ha gjort, det også. Ikke helt den perfekte farge til en mann kanksje, men det er jo viktig å kjenne litt på sine feminine verdier også. 


Dagen har gått så altfor fort, men tiden flyr jo som kjent i godt selskap. -Selv om det er ens eget. Hadde jo kosestunder med Kajsa og Tigergutt underveis i dag også da. Ikke bare jeg som har nytt godt av fridagen <3 



Slenger med et bilde av Tiger`n vår fra han var bitteliten, rart å se igjen nå :) 


Klem fra Ingrid 

1 kommentar: