lørdag 4. februar 2012

Travel lørdag

Dagen i dag går i stor grad med til å forberede morgendagen. For i morgen skal nemlig skjønneste Hanna-gullet døpes, og det må jo feires skikkelig :) Selv om jeg bare er tante har jeg en del å gjøre til i morgen. Tør ikke engang tenke på hvordan lilliesøster styrer og ordner, med gjester og allting. Derfor hjelper jeg gjerne til med ett par kaker, bare hyggelig å bli spurt om deg synes jeg :) 

Bildet er fra tine.no, og hvis du klikker her
kommer du rett til oppskrifta som hører til ;) 


Her ser du den ene kaka jeg lager i dag, ostekake!! Den er manges favoritt, og jeg blir like glad hver gang jeg blir spurt om å lage en slik. Oppskrifta mi er fra Tine, og jeg har også lånt bildet derifra, siden kaka mi ikke er helt ferdig enda i skrivende stund (-Utålmodig blogger, ja jeg vet). Suksessterta står klar, i kaketina til og med, godt noe er helt ferdig. 


Nå gjenstår det bare å få geleen på ostekaka (så fort den er klar til det), klippe Thomas, stryke finklea våres (dress og bunad med tilhørende skjorter). 


-Så hvorfor sitter jeg her egentlig? 


Ønsker deg er finfin lørdagskveld :) 
Klem fra Ingrid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar