søndag 26. februar 2012

Stolen

I mange av bildene mine fra stua er det ofte en ting som sniker seg med. I større eller mindre grad. Så jeg tenkte at det kanskje er på tide at den får ett eget innlegg, det fortjener den virkelig. Jeg tror jeg kan gå så langt at jeg sier den er min interiør-favoritt i hele stua, full av sjarm og med masse patina. 



Jeg har prøvd meg frem en del med litt ymse dekor og stæsj, men har funnet ut at det enkle er det beste. Slik ser stolen ut akkurat nå, vil ikke overlesse for mye, synes den er så fin i seg selv :)
   Nå skal det sies at den egentlig ikke er min i det hele tatt, men svogeren min sin. Han har faktisk fått den av tanta til Arne Scheie, en artig historie jeg dessverre ikke husker alle detaljene i, så jeg skal ikke begi meg ut på den nå. Da vi flyttet inn i huset vårt sto den i kjelleren, men den kom opp da vi skulle pusse opp stua. -Og siden har den vært her oppe, som ett sjarmerende blikkfang på stua. Den er nok brukt i forbindelse med oppussing før, men jeg synes malingsflekkene bare gjør den enda finere. Har vurdert å få den reparert, siden den jo egentlig er ødelagt, men er redd den vil miste mye av sjarmen da, så det blir nok ikke noe av :) Stolen er helt perfekt akkurat slik den er <3. 

Jeg elsker slike gamle, slitte ting med bøttevis av sjel...




Klem fra Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar