onsdag 13. juni 2012

Alt på stell

Nå er det tre dager å ordne på , og da teller jeg med dagen i dag. Men det er helt greit, for nå er alt under kontroll, og det er ikke så mye igjen å gjøre.  -Så utrolig godt å kunne si det allerede nå )



Alt som skal bestilles er nå bestilt, det meste er allerede klart til henting. Det er jo mye som skal skaffes til en slik dag; ringer, klær, sanger, taler, mat, drikke av flere sorter, kjøkkenhjelp og servitører, duker, blomster, lys, +++


Det eneste jeg ikke har full kontroll på er sangen fra meg til han. Egentlig ville jeg holde tale, men det kommer jeg rett og slett ikke til å greie. Så jeg holder på å skrive sang i stedet, håper å bli ferdig med den i dag. Har så absolutt ikke lyst til å ha det hengende over meg lengre. 


Men vi kommer i mål, uansett!
Klemmer fra Ingrid
-som egentlig gleder seg veldig til lørdag <3 


1 kommentar:

  1. Bra at du føle du har ting under kontroll! Blir sikkert heilt utrolig :-)

    SvarSlett