torsdag 28. juni 2012

Bryllupsgaver

Jeg skulle gjerne vist frem alt vi fikk i bryllupsgaver, men har innsett at jeg må ta det litt stykkevis siden det er så vanvittig mye. 
   For meg er det da naturlig å starte med noe av det aller fineste vi fikk :)

Som dette utrolig fine quilte-veggteppet vi fikk av min sydame-mamma. Jeg ønsket meg et som lignet på noen hun har laget før, og jeg ble veldig glad og positivt overasket. Dette er om mulig enda finere og mer forseggjort enn de jeg siktet til.


Det er vel kanskje unødvendig å si at dette har med den største selvfølgelighet overtatt hedersplassen på stueveggen...



Love it!



Så har vi gava fra min forlover, alltid like omtenksom og fantasifull...
Av henne fikk vi en minne-eske til å putte full av ting fra bryllupet, pluss ett års abonnement på "Lev Landlig". Første bladet kom i dag, og jeg må si det var full klaff :) 


Så har vi gava fra min eldste søster, av henne og familien fikk vi ett kakefat (som jeg ikke har bilde av enda... ups...), og denne nydelige klokkestrengen med våre navn og bryllupsdato i bittesmå korssting. Det er slike selvlagede gaver som varmer mest, selv om selvfølgelig alle falt i smak... 



Av mine svigerforeldre fikk vi en hage/ute-gruppe i rotting som du ser under her. -Kjempefin! Det fulgte også med puter til setene. Denne er allerede innviet for en uke siden ca, med hekling, rødvin og masse mygg og knott, -en koselig kveld :) 


Jeg skal vise deg flere en annen gang, det er nok å ta av :) 


Takknemlige klemmer 
fra Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar