onsdag 6. juni 2012

Luring...

Jeg hadde ett innlegg om Påske-kaktusen min rundt påsketider (merkelig hva?), hvor jeg var veldig glad for at den begynte å sette knopper. Innlegget finner du her, bildene her er lånt fra google). For jeg jublet nok litt i tidligeste laget... Jeg trodde jeg hadde sett to-tre knopper da, men det kom bare èn.... Og den har ikke blitt til noen blomst ennå. Det må nok jeg ta skylden for, den har sikkert ikke fått nok vann... 

Slik ser den ut nå:





Det er da håp :) Nå har jeg flyttet den inn i stua, her får den mer lys og vann.  


Bildene er fra google, da mine ble slettet ved et uhell. 
Men det er sånn ca slik den ble til slutt ;)

For nå er det virkelig mange små knopper på vei, helt sant! -Kors på halsen og ti kniver i hjertet assa ;) De er veldig små, men du ser jo att dette er knopper og ikke nye blader som er underveis. Så nå må den få godt stell, slik at det blir blomster en gang utpå sommeren. Det tar litt tid, men er absolutt verdt å vente på! 


I fjord sto den med knopper tett i tett, og jeg håper jo at det snart ser slik ut igjen :) 
   Jeg vet det er mye blomster og hage  på bloggen om dagen, og fint lite håndarbeide. Slik er det bare, det er (forhåpentlig snart) sommer, mye å gjøre på gården, i hagen og til bryllupet. Men jeg strikker i tankene, og håper jeg har noe av pinnene igjen snart. Det må jo komme litt roligere tider etterhvert.
   -Etter bryllupet, etter våronna, etter plenen er klippet og jorda er fylt på i bedene... 

Håper jeg... 


-Ingrid-klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar