mandag 11. juni 2012

No more surprises, thank you

Nå vil jeg helst ikke ha flere ubehagelige overraskelser fremover. Ellers er det en viss fare for at jeg kan bli en frustrert "frue", selv før jeg er gift ;) 



De som har kommet til nå har vi rukket å få gjort noe med. Slikt som matvareintoleranser, andre allergier, det at vi må ordne med å få trykket opp programmet til kirka sjøl, og ett par andre ting jeg ikke kan nevne her (det skal nemlig være overraskelse på bryllupsdagen). ..


Jeg er enda ganske godt i rute, bedre enn jeg hadde trodd :) Men hovmod står for fall, så det er farlig å være kjepphøy av den grunn. Tryggest å jobbe videre bare, se mot målet, og ikke hvile på noen laurbær om slike skulle dukke opp :) 

Klem fra den vordende brud:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar