mandag 25. juni 2012

Rote-rapport

Lite aktivitet på bloggen om dagen visst... Det tar litt tid å komme seg 100% etter store sjauer, som bryllup jo er. Og når vi endelig er oss sjelv igjen ser jeg at huset såvisst ikke er i orden. Kom nesten i orden igjen, men nå er det bomba på nytt... Jaja, bare å gnu på på nytt da... Det tar litt piffen fra meg, men jeg prøver å "bite ihop" og bli ferdig. 




Det nærmer seg atter en gang "normale tilstander" her i huset. Og for hundrede gang har jeg avtalt med meg sjøl at no, no skal vi bli flinkere til å ta igjen etter som, og ikke la det hope seg opp..... Så nå er jeg spent på hvor lenge vi klarer å være flinke denne gangen... :) 

Bildene i dette innlegget er fra en tur til Løiten Lys i fjord sommer. Jeg begynner å bli skikkelig klar for en ny shoppingtur snart nå. På lista mi denne gangen står kurver til å ha inni matskapet på kjøkkenet, gulvbeskytter/matte, samt en tur på en dyrebutikk :) 


Klemmer fra Rotehu(s)et

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar