lørdag 9. juni 2012

Èn uke igjen...

... og vi begynner sakte men sikkert å få ting på plass. -En herlig følelse å vita at vi kommer i havn, og trenger ikke stresse med det. 



I dag har jeg fått unna ganske mye, og blandt annet holder jeg på å gå inn skoene mine litt. Har jo brukt de før, men det skader i alle fall ikke. 
-Ellers har jeg laget fremsider til sangheftene, mangler bare å printe de ut. 
-Prata med musikeren igjen, for siste gang før bryllupet.
-Valgt ut tekster som skal leses under gudstjeneste.
-Sett på dikt vi kan bruke der det passer.
   Mangler ikke så mye nå. Bare litt kaker og mat som kan gjøres i forvegen. 


Har såvidt begynt å glede meg til den store dagen jeg også nå. Endelig klarer jeg se forbi det stadig minkende berget av gjøremål og se frem til bryllupet. 


Klemmer fra frøken Ingrid 
-Om ei uke er det Fru Ingrid :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar