tirsdag 31. januar 2012

Tirsdag med skru

I dag skulle jeg få gjort litt hjemme, pluss komme meg videre på lusekofta. Det har liksom stoppa helt opp etter at jeg måtte rekke opp... Men i morges tok jeg den frem igjen. Og mens jeg fikk med meg God Morgen Norge en og en halv gang (det hadde begynt da jeg skrudde på tv), fikk jeg endelig mønsteret til å stemme på begge forstykkene! HURRA!! 
   Så rakk jeg akkurat å støvsuge og rydde litt på kjøkkenet før mamma kom innom. Og før hun fikk dratt igjen hadde vi lille Hanna-gullet også. Lillesøster skulle til frisøren blandt annet, mens mamma skulle være barnevakt. Det hele endte med at jeg også ble med dit (til mams og paps), og igrunnen overtok hele barnevakt-jobben. De glemmer jo folk så fort når de er små, og jeg ville ikke bli en fremmed  for tantejenta mi, derfor ville jeg gjerne tilbringe tid med henne når jeg hadde muligheten :) 





I kveld er det årsmøte i Trysil Lappeklubb, og det må jeg få med meg. Det er litt spennende om klubben vil fortsette, blant annet på grunn av få medlemmer og ingen som vil overta ansvar i styret. Jeg håper virkelig det ordner seg, slik at klubben også er i fremtiden. 
   Det som er både dumt og bra på en gang er at jeg ikke har noe egnet å sy på til møtet i kveld, slik at jeg må ta med meg lusekofta. Dumt siden jeg vil sy, og bra siden jeg får strikket mer på den. Den må jeg snart bli ferdig med, for jeg skulle egentlig snart vært ferdig med neste prosjekt også. Men jeg må prøve å ikke tenke på at jeg har litt lite tid, for da blir det ikke så kos å strikke heller. Må bare sette av litt mer tid til det fremover.


Kan ikke risikere at strikking ikke lenger blir gøy og koselig å drive med, det er jo favoritthobby nr 1 for meg :) 


Klem fra Ingrid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar