søndag 2. november 2014

Første uka over...

Da er min første uke på streng lavkarbo straks over. Jeg synes det har gått veldig bra, over all forventning egentlig. Har ikke "skeiet ut", har ikke hatt lysst, sug eller behov heller. -JIPPI! Satser på at det fortsetter slik!




Jeg spiser meg god og mett hver dag, koser meg med god mat, og synes dette går som en drøm! Det kan nok komme vanskeligere dager etterhvert, det er jeg forberedt på. Da gjelden det å ha gode alternativer til "snop" lett tilgjengelig. Som klementiner, musli og yougurt, kokosmelk (til kokossjokoladekrem), og slikt. Det er helt innafor å innta, men jeg vil ikke spise det hver dag fordet. Det får bli når jeg skal kose meg litt. -Som i går kveld, lørdag og greier, da lagde jeg ei skål med sjokoladekrem av kokosmelk mm. -Det var veldig godt, men jeg kjente til min store glede at jeg ikke "måtte ha" alt på en gang. En god følelse :) 

I dag er det atter grått og vått ute... Så vi koser oss inne, med håndabreid, bøker, te, og om litt skal vi på middag hos svigermor. 
   -Gleder meg VELDIG til sesongens første ribbemiddag!!! -Det er jo også perfekt lavkarbo-ketolyse-mat! Nevnte jeg at jeg gleder meg?

Er også veldig spent på morgendagens veie-resultater. Mandag ble naturlig min veie-dag, skal jo ikke skeie ut i helgene uansett, så det spiller jo ingen 
rolle..  ;)

Håper du og koser deg på ukas siste dag :)  


~ Søndagsklem ~




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar