mandag 10. november 2014

Veierapport -uke 2!


To uker er gått, og jeg er snart der jeg startet... -Jada, jeg har gått opp litt igjen, og jeg vet veldig godt hvorfor... Sliten og trøtt om dagen, og har gått på en smell tre kvelder på rad... Det blir det fort deprimerende tall av...

Denne uka: 
Gått opp 0,6 kg
Det er seks uker igjen
Jeg har seks komma en kg igjen

Viljestyrke er en ting, en annen er det å holde hodet kaldt og ikke gå helt bananas i karbohydrater når en er sliten og lei. Hvorfor spiste jeg ikke noe annet godt i stedet, men som er lov?? Hvorfor ble det de verst tenkelige matvarene som ble svelget ned på en heller desperat måte? Jeg vet jo hvor dum og latterlig det får meg til å føle meg. Hvorfor oppsøke det?

Psykologi er interessant, men ubegripelig for meg. 
   Vel vel, jeg må bare fortsette og se framover. Prøve å lære av egne feil, og ta klokere valg i fremtiden. 

Jeg skal hvertfall gjøre mitt for å få denne uka bedre!

-Amen til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar