søndag 9. november 2014

Julegaver og sånn....


Det er søndag, farsdag, 
det nærmer seg advent og jul... 




Ledige dager og stunder går med til
 sying, strikking, shopping og planlegging av julegaver...
-Det er skikkelig koselig, 
og veldig godt å ha kommet så langt allerede nå! 
Jeg lurer stadig på om det er noe/noen jeg har glemt,
for dette er ikke likt meg i deg hele tatt... 
Vanligvis tar jeg også nettene i bruk i desember for å få alt ferdig,
så dette er virkelig uvanlig...




-Men veldig på tide, 
vil jeg si! 

Det har jo vært planen i flere år og være ute i god tid,
så er vel på tide jeg begynner å høre på meg selv ;) 

Nå er jeg i startgropa på den siste gava jeg skal strikke,
de sydde mener jeg er ferdige, 
de kjøpte er alle planlagte,
mangler å få kjøpt ett par da men.. 
Årets første julegave er pakket inn og levert i dag.
Til en forandring vet jeg hva alle skal få. 
Jeg er fornøyd med alle idèene mine i år.
-Hva har skjedd!!?!! 
Kjenner ikke igjen meg selv,
men håper den nye Ingrid har kommet for å bli,
for dette kan jeg like ;) 




-Har du kommet langt på julegavene?
-Liker du å styre med det?
-Hjemmelaget eller kjøpt? 


Klemmer fra 

"kona til Julenissen" ;) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar