torsdag 12. januar 2012

Engler i sneen

Engler i sneen har sin egen sang når natta er som svartest synger de om soloppgang jeg sto i skyggene i regn og vind jeg var en fremmed til du åpnet deg og lot meg inn jeg sto alene helt til du steg frem jeg var en hjemløs men du gjorde meg til et hjem du ga meg varme da alt var frost englene i sneen har sin egen sang for folk som oss så hold meg bli hos meg og vær her sov hos meg og vær her som flyktning og elsker og venn og la meg bli til en del av deg låne kropp og sjel av deg til himmelen revner igjen englene i sneen vender hjem engler i sneen har sitt eget liv de synger om vintern men når våren kommer visner de engler i sneen har sin egen sang de synger at alt som lever her og nå tar slutt engang engler i sneen lager sang av vind de synger for hvem som helst som åpner seg og tar dem inn engler i sneen synger uten ord og når våren kommer går de uten svik og uten spor så hold meg bli hos meg og vær her sov hos meg og vær her som flyktning og elsker og venn og la meg bli til en del av deg låne kropp og sjel av deg til himmelen revner igjen englene i sneen vender hjem englene i sneen vender hjem og englene i sneen vender hjem
Jonas Fjeld, tekst funnet på 1songlyrics.com. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar