mandag 9. januar 2012

God morgen!



I morges vekte Kajsa meg rundt fire og måtte ut. Etter en frisk luftetur i 22- kjente jeg at jeg var veldig våken, og bare kunne glemme å sove litt til. Kan hende det delvis skyldes mye søvn i helga og.. I alle fall, jeg fant ut at jeg igrunnen bare kunne stå opp klokka halv seks. Først tenkte jeg på bunningen, men så fant jeg ut at siden klokka var så mye kunne jeg like gjerne gjøre unna dagens treningsøkt med en gang. 
   Nå har jeg gjort unna ei økt med Zumba, spist havregrøt med litt sukkerfritt syltetøy og havremelk på, og planlegger dagens niste. Det blir nok hjemmebakt brød, noe frukt (har igjen masse klementiner etter jula) og en stor smootie :) 






Super start på dagen og uka! Håper resten av uke og året (!) fortsetter i samme duren no. Er motivert til tusen!! 


Ha en strålende dag alle sammen :) 

Klem fra Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar