torsdag 17. mai 2012

17. Mai

Gratulerer med dagen folkens :) Håper alle har hatt en like fin dag som jeg har hatt, med is, tog og herlige folk. 




 Dagen min ble feiret i grenda jeg kommer fra, Engerneset. Der kjørte de tradisjonelt program med dagens tale, tog, påsmurte brødskiver, kaker, is spørrekonkurranse og mange trivelig mennesker.

Etter vi var ferdige i samfunnshuset dro vi hjem til mamma og pappa på "sursøll" (rømmesoll med skjørost), stomp, flatbrød, spekemat, og pølser. Også enda mere kaker, lillesøster hadde med seg Pavlova og jeg hadde med muffins (fra forrige innlegg). 


  



Mette ble vi, sprekkeferdige for andre gang i dag :) 

Dagen har vært vellykket fra start til slutt for min del i alle fall. Og jeg håper alle dere andre også har hatt en fin dag :) 


17. mai-klem fra Ingrid

Bildene er lånt herfra og flagget fant jeg på google.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar