onsdag 23. mai 2012

Fotpleie

I dag har det vært helt herlig vær, varme og sol, -endelig! Jeg har kost meg ute i sola hele dagen og bare latet meg :) Jeg prøvde å unngå å få skille, og gikk en del toppløs, men har visst fått det likevel... 
     Noe av det beste jeg vet med sommeren er å gå barbeint. Men jeg må føle meg vel med det, og følge opp med fil og krem. 



Nå i kveld tok jeg med med masse fotpleie-greier ut på verandaen i skyggen. Der ble det både rasp, fil, skrubb og fotbad, med en god fotkrem til slutt. Så nå er føttene så gode og myke... 

Håper bare jeg husker å gjøre dette med jevne mellomrom nå da. Det har en tendens til å skli ut, men jeg håper ikke det. Jeg blir så fort tørr på hælene blant annet av å gå en del barbeint. 

I morgen skal vi i møte med banken angående landbruksdrømmen vår. Det blir spennende, får antakelig vite om det blir eller ikke i morgen. Gru-gleder meg kjenner jeg :) 

Klem Ingrid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar