torsdag 10. mai 2012

Den gode stemor...

Et sikkert tegn på vår og sommer er når man kan begynne å plante litt ute. Det er ennå tidlig og fare for netter med minus, så jeg starter forsiktig med litt stemorsblomster i år. De tåler jo litt frost, pluss at jeg har plantet i potter, slik at jeg kan ta de inn til natta om det ser ut til å bli veldig kaldt. 


Jeg liker Stemorsblomster fordi de er så allsidige, de er jo i så mange farger å få tar i! -Herlig! Disse ble med meg hjem i dag, sammen med flere andre, noen av de har flyttet på kirkegården for å lyse opp litt der. Disse du ser her har jeg hengt opp her hjemme, ved hver sin inngang. Resten av gjengen er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med... Må vel finne noe å plante de i regner jeg med. Har sett ei gammel sinkbalje i fjøset for eksempel... :) 

Skal nok få de over i noe større hvertfall ;) 


Blomstrende klem

Ingrid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar