fredag 25. mai 2012

Herlige dager

Først en liten oppsummering fra møtet i banken, som jeg nevnte i forrige innlegg. 
   Vi har igrunnen fått ja, men mangler å få satt opp hvordan det skal løses med div kontoer til forskjellig bruk og sånn. Får beskjed rett over helga. Damen skjønte at det begynner å haste skal vi få gjort det vi må med fjøs og jord. Vi venter også på et forsikringstilbud derfra, så får vi se hvilken vi velger. Skader jo ikke å sjekke litt priser og tilbud før vi bestemmer oss. 

Elsker været nå om dagen, og tilbringer mesteparten av tida ute. Jeg går igrunnen bare inn når jeg må, ellers nytes sol, mat og late dagen på verandaen. 


I går ble det grilling igjen, marinert svinefilet, hjemmelaget potetsalat og salat. -Herlig! 





Kajsa koser seg også ute og får lov til å gå mye løs. Forståelig nok er hun mest i skynneg da :) 



I går kveld var jeg hos foreldrene mine og satte poteter. Trengs å være tre for å få dem i jorda, en i traktoren og to på setteren bak. Det var skikkelig moro, og som en bonus ble det hagevandring med mamma etterpå. Det er alltid like spennende :) 
   Etter det koste vi oss med kveldsmat på verandaen hos dem. Maten smaker alltid mye bedre ute, og særlig borte, så spiste vel litt mer enn normalt. Bra vi ikke spiser der hver dag ;) 

Klem fra Ingrid

1 kommentar:

  1. Så veldig koslig ut, vi har vært å grilla vi også no i helga! E så godt med litt fint vær om dagan :-)

    SvarSlett