fredag 11. mai 2012

Perfekt!

Tiden går fort, og det er om å gjøre å få unne mest mulig i god til før bryllupet. I dag har mamma vært med meg på kjoleprøving, og justert det som måtte til for at den skal sitte perfekt


Føler meg som en prinsesse hver gang jeg har kjolen på, den er så utrolig fin... Men må si det var litt rart å være midtpunktet under kjoleprøvinga i dag, blir nok enda rarere når den store dagen vår kommer. 


Snart må jeg en tur til blomsterbutikken og velge ut blomster til bukett og knapphullsblomster også. Det gleder jeg meg skikkelig til! Trur det kan bli litt vanskelig å velge, det er jo så mange fine blomster å velge mellom..... Men det er jo et luksusproblem! 


Sko fant jeg ut at jeg hadde fra før, så da er det enda en ting til å stryke ut på lista. Mange mener alt skal være nytt når man gifter seg, men det tar jeg ikke så høytidelig. For meg er det viktigere at det passer, både i farger og ellers. De skoene jeg har fra før vet jeg passer, og jeg har brukt de, så de treng ikke gås inn på den måten heller. 



Klem fra Ingrid

-stadig ett skritt nærmere! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar