onsdag 16. mai 2012

Muffinser og jubileum

I dag baker jeg muffinser igjen, disse små kakene er veldig lettvinte å ha på lur. Og i morgen er det jo hele landets bursdag, så tenkte å ta med meg et bidrag til kaffe-kosen :) 


Det ble til sammen 137 stk:

- 51 med sitronsmak, her brukte jeg mammas oppskrift på sitronkake i langpanne. 
- 59 med sjokoladesmak, her brukte jeg ei oppskrift fra kakopakka på sjokoladekake i langpanne.
- 47 med vaniljesmak, etter sammen oppskrift som jeg har delt i dette innlegget, jeg lagde dobbel oppskrift i dag. 

Muffinsene mine ble litt mindre i dag, men jeg synes ikke det gjør noe jeg. Da orker man jo flere i stedet ;) Glasuren har jeg ikke fått på enda, jeg har ikke nok melis, så det får bli i ettermiddag. 




Vi har jo jubileum i dag også, Thomas og jeg. Nå er det fire år siden vi traff hverandre på 16. mai-fest hos en felles bekjent. Tiden flyr i godt selskap sies det, og jeg synes denne tiden her har gått sinnsykt fort! Og nå er det jo bare èn måned igjen til vi skal gifte oss også! 


Stor klem fra Ingrid
-høy på livet :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar