mandag 14. mai 2012

Flower~power

Noe av det viktigste for ei brud (sett bortsett fra kjolen), er brudebuketten. Den skal fremheve og passe sammen med kjolen, og samtidig gjenspeile brudens personlighet. 
   I dag var jeg innom blomsterbutikken og så på blomster til buketten min. Det fins jo så utrolig mye fint å velge mellom, men likevel var valget rimelig enkelt. Dama bak disken var veldig hjelpsom i forhold til farger og alt, siden jeg ikke alltid ser slikt så godt. 





Jeg er veldig bra fornøyd med valget av blomster og grønt, og er veldig spent på hvordan resultatet blir. Bryllupet har liksom blitt enda mer virkelig for meg nå. Og sommerfuglene i magen blir stadig flere jo kortere tid det er igjen. 

Klem fra Ingrid,
-med en anelse bryllupsnerver ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar