onsdag 23. november 2011

Bra til slutt

Jeg har sett ett slikt tovet trekk til tenn-brikettene på bloggen til akbhandy, og falt pladask. -Eller... Jo, det er supre julegaver til de som "har alt" i alle fall. Som bestemødre, onkler, og folk man ikke kjenner godt nok til å vite hva de virkelig trenger. 








Jeg også tok utgangspunkt i et mønster til grytekluter fra Drops-sidene. Jeg strikket på pinne 3,5 med Trysil Sportsgarn fra Europris. Og det funka jo kjempebra det, bortsett fra at den ble litt for stor... Etter å ha tenkt litt på ulike løsninger fant jeg ut at det enkleste var å tove den litt. Jeg hadde litt vondt i magen mens tovinga pågikk, jeg har hatt mye uflaks med det tidligere, og egentlig gitt opp hele tovinga. -Men denne gangen gikk det heldigvis bra, og trekket ble akkurat passe stort. Så nå er jeg bare lettet og glad :)Og jeg tror jeg skal lage flere slike til julegaver, skal prøve med Østlandsgarn tenkte jeg. Kan bli spennende å se hvordan det påvirker størrelsen ;) 




Ingrid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar