mandag 7. november 2011

Raggsokker

Enda et strikkeprosjekt ferdig, og du verden så godt det er! Elsker å få ting ferdig, det er faktisk bedre enn å begynne på noe nytt, synes jeg. (, godt mulig jeg er litt spesiell der). Elsker den følelsen jeg har når siste ende er festet og plagget er ferdig og klart til bruk. Eller klart for gavekurven da, alt ettersom. Selv om gavekurven min er ganske stor begynner den å bli ganske full nå. Jeg har litt restegarn oppi der og, men ikke så mye tror jeg. Gleder meg til å gå gjennom den snart, må jo få en oversikt over hva som er oppi der nå når jula kommer skremmende fort nærmere. Lurer på om jeg ikke må ta en titt oppi der allerede i dag jeg...




Ellers om dagen koser jeg meg veldig med å tenke på hva alle skal få til jul. Det er jo litt viktig at det er gjennomtenkt, så folk får ting de har bruk for på en eller annen måte. Ett lite tips til de som har alt, er noe de skal spise eller drikke. Vin, julemat/pålegg, julekaker til de som ikke baker sjøl, strikke sokker til de som ikke strikker sjøl.... De aller fleste setter pris på noe hjemmelaget.

-Og husk, det er tanken som teller :) 

Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar