søndag 13. november 2011

Loppis

I dag har det vært loppis i samfunnshuset her. Pengene gikk til idrettslaget, og de bød både på loppemarked og farsdags-middag i det fine høstværet. Og i år som i fjord var det kjempemasse fine ting der, det aller - aller meste var helt og rent, og til en god pris. Slikt blir det full bil av hjem igjen :) Og med følelsen av å ha gjort mage gode kupp kunne jeg fornøyd se over alle skattene da jeg kom hjem igjen i kveld. -Det synes jeg nemlig er det aller beste, å se over alt når man kommer hjem fra shopping eller loppis. Jeg husker jo aldri alle tingene, så det blir liksom litt skattejakt på nytt :)




Her er en del av godbitene som fikk være med meg hjem: kakefat i blankt glass ca 30 cm, stjernepynt til å sette oppi plante el, holder til kaffefilter, retro kjele med lokk ca 28 cm diameter, vase i klart glass ca 18 cm, tredelt godte-fat i klart glass ca 22 cm, retrokjele med teflon-belegg inni ca 30 cm diameter, brett ca 20 X 30 cm med julete motiv, flettet holder til interiørblader bl a, søt bilderamme, tre te-lys-kopper i messing, kakefat med tulipan-motiv, engler til juletreet.
   Kjøpte også noen andre skatter, men de får du ikke se før stua er i orden igjen. Vi har nemlig begynt å pusse opp litt i huset vårt, gjøre det til vårt eget om du skjønner hva jeg mener. Vi har starta med å male, tak, taklister og vegger, og strax står også vinduer og gulvlister for tur. Også skal vi ha på noe nytt på gulvet, regner med det blir klikk-gulv, det er i alle fall planen. Så derfor blir de ikke noen interiør-innlegg her på bloggen på en liten stund siden alt er kaos her om dagen.

Gleder meg sinnsykt til å bli ferdig og få alt på plass igjen! Det blir så fint!!!

Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar