onsdag 30. november 2011

Stemning på kjøkkenet

Nå begynner det å bli litt jul i heimen. Julegardinene er oppe, og litt etter litt kommer nok også juleservise og annen pynt frem også. I dag vil jeg gjerne vise dere kjøkkengardinene jeg har oppe til jul. Det er de samme julegardinene som mamma hadde på kjøkkenet da jeg vokste opp, så jeg er veldig glad for å ha fått arvet dem da hun sydde seg ny :) Hun og pappa fikk disse av ene tanta mi i julegave (trur jeg), da de ganske nylig hadde flyttet sammen. De er hjemmesydde og enkle, men veldig fine synes jeg. 




For meg blir det ikke riktig jul uten disse på kjøkkenet. 




Selv om snøen har regnet bort igjen er det ihvertfall julestemning på kjøkkenet. Her kan jeg sitte og kose meg med advents-te fra Kremmerhuset og skrive lister over alt jeg må gjøre til jul. Baking, vask, gaver, julekalender... Lista begynner i alle fall å ta form nå, så gjenstår det å se hvordan det går  med gjennomføringa :) 

Slik er det vel hos alle nå om dagen, tiden går litt fortere før jul.


-Klem fra Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar