tirsdag 22. november 2011

Lidenskap

Min lidenskap for sko er nok uhelbredelig. Jeg har hatt den så lenge jeg kan huske, og den avtar ikke akkurat med årene heller. Om den endrer seg på noe vis, så er jeg mer sikker i min smak, og på hva jeg liker og ikke. Min siste forelskelse så jeg en morgen på jobb... Jeg jobber i en butikk på Trysilsenteret, smertefullt nær Eurosko enkelte dager. De har et stativ ute i gangen med sko som er på salg vettu, for å dra slike som meg inn i butikken sin. Og det fungerer jo forbasket ofte også...
   Jeg fikk øye på dem tidlig på dagen, da jeg gikk forbi. -Og jeg sa til meg selv at jeg trenger da ikke flere par svarte pensko, det har jeg jo fra før. Og det gikk bra en liten stund... Men etterhvert som dagen gikk så jeg jo at de fortsatt sto der, og snart tenkte jeg mer at hvis de fortsatt var der mot slutten av dagen, kunne jeg jo vurdere å kjøpe de likevel. De var jo satt ned til halv pris, og jeg har jo siklet etter sko med litt platå en stund... Og da var det igrunnen gjort.




-Love at first sight.

-Wear your Roots with pride... 

Slik gikk det til at jeg har enda ett par svarte pensko, som jeg elsker by the way. Jeg angrer absolutt ikke, men gleder meg til å bruke dem blant annet til jul :) 

Ingrid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar