fredag 25. november 2011

Engle-dilla



Som du sikkert alt har fått med deg er det ny header på bloggen nå. Det er jo (liksom) vinter, men fortsatt for tidlig for skikkelig jule-header. Jeg kikket litt på bildene jeg har tatt i det siste, og valget var igrunnen enkelt. Jeg har nemlig skikkelig engle-dilla, og har noen fremme hele året her i heimen. Er ikke alle jeg har bilde av heller, så da ble det ikke så vanskelig å velge heller. 
   Den til venstre er kanskje 30 cm høy, og den fikk jeg av Thomas før jula i fjord. Det er egentlig lysestake, men jeg synes den er kjempefin også uten lys i hendene. Den sto på spisestuebordet hele jula i fjord, og jeg må nok finne en fin plass til den i år også. For frem skal den, det er sikkert. 
   Englene på bildet i midten er egentlig en pakkelapp jeg fikk av mamma. Jeg har zoomet inn og redigert det litt, og er nå veldig fornøyd med den litt grove looken på det. 
   Engelen og heklebrikka på bildet til høyre kjøpte jeg på høstens antikk-messe i Vikingskipet på Hamar. Det var en super tur for bruktfunnentusiasten meg, og dette er vel nesten det jeg er mest fornøyd med. -Nest etter den søte mugga jeg kjøpte der. Det finnes ett innlegg med mer bilder fra den turen lengre ned her på bloggen, du finner det enkelt under etiketten "Bruktfunn" i oversikta til høyre. 


Nå synes jeg egentlig at jeg har fått myte ut av dagen likevel, sjøl om den har gått litt sakte... Jeg er nemlig hjemme fra jobben med spy-sjuka i dag. Ikke akkurat moro, jeg liker ikke å være sjuk! Men jeg har ønsket meg ny header på bloggen ett par uker eller så, så nå er jeg veldig fornøyd med meg selv likevel :) 
   Nå skal jeg kose meg i sofaen med Frustrerte Fruer på skjermen og bunningen i fanget. Hvis jeg får være i fred for pusegutten da ;) 




Ingrid 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar