torsdag 3. november 2011

Tur med damene

I går slengte jeg med med meg damene på en liten bytur. Det ble skikkelig dametur, med tre generasjoner bondetupper i en og samme bil. Målet var Hamar, og Kremmerhuset, men vi var også innom på blant annet Kid og Jernia i Elverum. Det ble litt julegaver, men mest til huset. Det er ekstra gøy å shoppe interiør-godbiter når en nettopp har flyttet inn i  sitt eget hus, kjenner jeg. Vi fant utrolig mye fint, så da var det bare å velge det beste blant alle godbitene. Her er noen av de fineste tingene jeg kjøpte, og som jeg nok ender opp med å beholde sjøl ;)
   Tidligere i høst så jeg Marius-mønsteret på sengetøy på Princess. Nå fant vi det tradisjonelle, men stadig like aktuelle mønsteret på termo-kopper. Uventet, men skikkelig stilig!


Det er veldig lenge siden jeg handlet noe særlig interiør-ting, så jeg ser at smaken min har endret seg veldig på to-tre år. Da er det skikkelig gøy å bytte ut og fornye seg litt av og til.

 Koste meg skikkelig, og hadde en veldig fin dag sammen med tantejenta, lillesøster og mamma.



Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar